Chair Master

nutizie3_1

Hans Wegner, u maestru di design danese cunnisciutu cum'è "Chair Master", hà quasi tutti i tituli impurtanti è premii attribuiti à i diseggiani.In u 1943, hè statu premiatu u Royal Industrial Designer Award da a Royal Society of Arts in Londra.In u 1984, hè statu attribuitu l'Ordine di Cavalleria da a Regina di Danimarca.E so opere sò una di e cullezzione essenziale di i musei di design in u mondu.
Hans Wegner hè natu in a Peninsula Danesa in u 1914. Cum'è u figliolu di un calzaturinu, hà ammiratu e so cumpetenze superbe di u babbu da a ghjovana età, chì hà ancu suscitatu u so interessu in u disignu è l'artighjanu.Cuminciò à apprentice cù un carpintieru lucale à l'età di 14 anni, è hà criatu a so prima catedra à l'età di 15. À l'età di 22 Wagner si iscriva à a scola d'Arte è Artigiani in Copenhague.
Hans Wegner hà cuncepitu più di 500 opere cù alta qualità è alta produzzione tutta a so vita.Hè u designer più perfettu chì combina e cumpetenze tradiziunali di u legnu danese cù u disignu.
In i so travaglii, pudete sentu prufonda a vitalità pura di ogni sedia, e caratteristiche calde di u legnu, linee simplici è lisce, forma unica, in u successu di a so pusizioni indiscutibile in u campu di u disignu.
Wishbone Chair hè stata cuncepita in u 1949 è hè sempre populari oghje.Hè ancu chjamatu Y Chair, chì riceve u so nome da a forma di Y di u spinu.
Ispirata da a sedia Ming vista in a foto di l'affari danese, a sedia hè stata simplificata ligeramente per rende più attrattiva.U so più grande fattore di successu hè a cumminazzioni di l'artighjanu tradiziunale cù un disignu simplice è linee simplici.Nunustanti lu so aspettu sèmplice, ci vole à passà per più di 100 passi à compie, è u cuscinu sediu ci vole à aduprà più cà 120 metri di carta fibre tessitura manuali.

 

nutizie3_2

Elbow Chair hà cuncepitu a Chair in u 1956, è ùn era micca finu à u 2005 chì Carl Hansen & Son hà publicatu prima.
Cum'è u so nome, in a curvatura graziosa di u spinu di a sedia, ci sò linee simili à u grossu di u coddu di una persona, da quì a sedia di u coddu stu bellu soprannomu.A curvatura graziosa è u toccu nantu à u spinu di a sedia trasmettenu a sensazione più naturale ma primitiva, mentre chì u granu di lignu chjaru è bellu revela ancu u prufondu amore di Wegner per u legnu.


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube